Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2282/
|
|
Title |
—
Професійна адаптація вихователя до роботи в інклюзивних групах дошкільних навчальних закладів — |
|
Creator |
Крикун, Анастасія Юріївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
The process of professional adaptation of a junior pre-school tutor to the conditions of professional activity is complicated, many-sided process and it needs system approach. In this case the important is the problem of teacher’s active participation in transforming of the scientific-pedagogical idea into practice. Overcoming of certain psychological barrier in acquiring of notion-terminological apparatus of the idea and observance of the transforming stages influence the solving of this problem positively У статті охарактеризовано процес професійної адаптації вихователя дошкільного навчального закладу до роботи в інклюзивній групі. Звернено увагу на проблему участі педагога в трансформуванні науково-педагогічних ідей у практику. Запропоновано шляхи формування професійної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи в інклюзивних групах В статье рассматривается процесс профессиональной адаптации воспитателя дошкольного учреждения к условиям трудовой деятельности. Обращено внимание на проблему участия педагога в трансформировании научно-педагогической идеи в практику. Рассматриваются вопросы формирования профессиональной готовности воспитателей детских дошкольных учреждений к работе в инклюзивных группах |
|
Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2011-04-20
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2282/1/A_Krikun_konf_IPPO.pdf
Крикун, Анастасія Юріївна (2011) Професійна адаптація вихователя до роботи в інклюзивних групах дошкільних навчальних закладів Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (20 квітня 2011 р.). с. 77-79. |
|