Запис Детальніше

Інклюзивне навчання як інноваційна форма організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку: фактори успішного впровадження

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2352/
 
Title Інклюзивне навчання як інноваційна форма організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку: фактори успішного впровадження
Инклюзивное обучение как инновационная форма организации обучения детей с нарушениями психофизического развития: факторы успешного внедрения
Inclusive education as an innovative form of teaching children with mental and physical development: factors of successful implementation
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Стаття присвячена розгляду факторам успішного впровадження інновації в освіті дітей з порушеннями психофізичного розвитку – інклюзивній формі навчання; зокрема значна увага приділена висвітленню сучасної законодавчої та нормативно-правової бази, яка забезпечує можливість організації інклюзивної форми навчання в Україні
Статья посвящена рассмотрению факторов успешного внедрения инновации в образовании детей с нарушениями психофизического развития – инклюзивной форме обучения; а именно, особое внимание уделено освещению современной законодательной и нормативно-правовой базе, обеспечивающей возможность организации инклюзивной формы обучения в Украине
This article is devoted to consideration of the factors of successful innovation in the education of children with abnormal mental and physical development of inclusive learning, particular, considerable attention paid to the current legislative and regulatory framework that enables the implementation of inclusive learning in Ukraine
 
Publisher Гнозис
 
Date 2013-04-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2352/1/E_Martynchuk_GV_29_KSPKIO_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2013) Інклюзивне навчання як інноваційна форма організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку: фактори успішного впровадження Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав - Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди" (29). с. 249-254. ISSN 978-966-8840-95-1