Запис Детальніше

Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання
Методологические подходы к профессиональной подготовке учителей-дефектологов для работы в условиях инклюзивного обучения
Methodological approaches for teachers-defectologists to work in the system of inclusive education
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті окреслена низка методологічних підходів, а саме: антропосоціогуманістичний, аксіологічний, системно діяльнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, на яких базується стратегія фахової підготовки майбутніх вчителів-дефектологів до роботи в умовах інклюзивного навчання
Статья посвящена описанию ряда методологических подходов, а именно: антропосоциогуманистического, аксиологического, системно-деятельностного, личностно-деятельностного, интегративного, на которых базируется стратегия профессиональной подготовки будущих учителей-дефектологов к работе в условиях инклюзивного обучения
The article outlines the number of methodological approaches, namely anthropological social and humanitarian, axiological, systemically-active, student-active, integrative which are based on a strategy of professional training of future teachers-defectologists to work in the system of inclusive education
 
Publisher Медобори-2006
 
Date 2013-09-17
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2425/1/E_Martynchuk_ZNPKPNUIIO_23_KSPKIO_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2013) Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака.- Вип. ХХІІІ в трьох частинах, частина 1. Серія: соціально-педагогічна (23). с. 114-124.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2425/