Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання
Методологические подходы к профессиональной подготовке учителей-дефектологов для работы в условиях инклюзивного обучения Methodological approaches for teachers-defectologists to work in the system of inclusive education |
|
Creator |
Мартинчук, Олена Валеріївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті окреслена низка методологічних підходів, а саме: антропосоціогуманістичний, аксіологічний, системно діяльнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, на яких базується стратегія фахової підготовки майбутніх вчителів-дефектологів до роботи в умовах інклюзивного навчання
Статья посвящена описанию ряда методологических подходов, а именно: антропосоциогуманистического, аксиологического, системно-деятельностного, личностно-деятельностного, интегративного, на которых базируется стратегия профессиональной подготовки будущих учителей-дефектологов к работе в условиях инклюзивного обучения The article outlines the number of methodological approaches, namely anthropological social and humanitarian, axiological, systemically-active, student-active, integrative which are based on a strategy of professional training of future teachers-defectologists to work in the system of inclusive education |
|
Publisher |
Медобори-2006
|
|
Date |
2013-09-17
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2425/1/E_Martynchuk_ZNPKPNUIIO_23_KSPKIO_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2013) Методологічні підходи до фахової підготовки вчителів-дефектологів для роботи в умовах інклюзивного навчання Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака.- Вип. ХХІІІ в трьох частинах, частина 1. Серія: соціально-педагогічна (23). с. 114-124. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2425/
|
|