Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2477/
http://pochatkova-shkola.net/journal.htm |
|
Title |
Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями
Diagnostic method for determination of communication strategies elementary school teacher with pupils Диагностическая методика определения стратегии общения учителя начальной школы с учениками |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Кипиченко, Наталія Сергіївна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями, подано діагностичну методику її визначення
The article zaktsentovano attention primary school teachers on the importance of choosing the optimal communication strategies with students, presented a diagnostic method for determining it В статье акцентировано внимание учителей начальной школы важность выбора оптимальной стратегии общения с учениками, представлены диагностическую методику ее определения |
|
Publisher |
Вид-во "Початкова школа"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2477/1/S_Martinenko_N_Kypychenko_PSH_7_2013..pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Кипиченко, Наталія Сергіївна (2013) Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями Початкова школа (7). с. 45-47. ISSN 0131-5358 |
|