Запис Детальніше

Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2477/
http://pochatkova-shkola.net/journal.htm
 
Title Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями
Diagnostic method for determination of communication strategies elementary school teacher with pupils
Диагностическая методика определения стратегии общения учителя начальной школы с учениками
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
Кипиченко, Наталія Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті закцентовано увагу вчителів початкової школи на важливості вибору оптимальної стратегії спілкування з учнями, подано діагностичну методику її визначення
The article zaktsentovano attention primary school teachers on the importance of choosing the optimal communication strategies with students, presented a diagnostic method for determining it
В статье акцентировано внимание учителей начальной школы важность выбора оптимальной стратегии общения с учениками, представлены диагностическую методику ее определения
 
Publisher Вид-во "Початкова школа"
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2477/1/S_Martinenko_N_Kypychenko_PSH_7_2013..pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Кипиченко, Наталія Сергіївна (2013) Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями Початкова школа (7). с. 45-47. ISSN 0131-5358