Запис Детальніше

Увага як чинник успішного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному класі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Увага як чинник успішного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному класі
Внимание как фактор успешного обучения детей с нарушениями психофизического развития в инклюзивном классе
Note as a factor in successful education of children with impaired mental and physical development in inclusive classrooms
 
Creator Шорохова, Валентина Володимирівна
 
Subject Науково-методичні журнали
 
Description У статті розглянуто роль уваги в успішному навчанні дітей із порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчання.
В статье рассматривается роль внимания для успешного обучения детей с нарушениями психофизического развития в условиях инклюзивного обучения.
In the article the role of attention in the successful training of children with impaired mental and physical development in the context of inclusive education.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2530/1/V_Shorokhova_NPD_4_IPPO.pdf
Шорохова, Валентина Володимирівна (2011) Увага як чинник успішного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному класі Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал (4(68)). с. 74-77.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2530/