Запис Детальніше

Значення фонологічного компоненту мовлення для засвоєння знань з рідної мови учнями з ТПМ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення фонологічного компоненту мовлення для засвоєння знань з рідної мови учнями з ТПМ
Значение фонологического компонента речи для усвоения знаний по родному языку учениками с ТНР
The value of the phonological component of language for the assimilation of knowledge on native language children with severe speech disorders.
 
Creator Мельніченко, Тетяна Василівна
 
Subject Науково-методичні журнали
 
Description У статті висвітлено значення фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності; розкрито структуру даного компоненту, висвітлено специфіку засвоєння та узагальнення знань з рідної мови дітьми з тяжкими порушеннями мовлення
В статье раскрыто значение фонологического компонента речевой деятельности; дана структуру данного компонента, показана специфика усвоения и обобщения знаний по родному языку детей с тяжелыми нарушениями речи
The article highlights the importance of phonological component of language activities, solved the structure of the component highlights the specificity of learning and generalization of knowledge on native language children with severe speech disorders
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2011-11-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2555/1/T_Melnichenko_OOZOP_2_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2011) Значення фонологічного компоненту мовлення для засвоєння знань з рідної мови учнями з ТПМ Освіта осіб з особливими потребами :шлях розбудови : зб.статей молодих вчених / за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої (2). с. 123-130. ISSN 978-966-675-652-0
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2555/