Запис Детальніше

Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів
 
Creator Конопленко, Т.О.
 
Subject маркетинг
marketing
лояльність споживачів
лояльность потребителей
customer loyalty
 
Description Практика показує, що зазвичай через деякий час після покупки людина не може згадати, що в магазині, де він випадково щось купив, в той час був розпродаж. Але якщо йому сподобалося, наприклад, як з ним спілкувалися в цьому магазині, як виглядав торговий зал і т.д., це він запам’ятає.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-28T11:20:02Z
2013-10-28T11:20:02Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Конопленко, Т.О. Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів [Текст] / Т.О. Конопленко ; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 36-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595
 
Language uk