Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів
|
|
Creator |
Конопленко, Т.О.
|
|
Subject |
маркетинг
marketing лояльність споживачів лояльность потребителей customer loyalty |
|
Description |
Практика показує, що зазвичай через деякий час після покупки людина не може згадати, що в магазині, де він випадково щось купив, в той час був розпродаж. Але якщо йому сподобалося, наприклад, як з ним спілкувалися в цьому магазині, як виглядав торговий зал і т.д., це він запам’ятає. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-28T11:20:02Z
2013-10-28T11:20:02Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конопленко, Т.О. Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів [Текст] / Т.О. Конопленко ; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 36-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595 |
|
Language |
uk
|
|