Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок
|
|
Creator |
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Шевченко, О.Ю. |
|
Subject |
торгова марка
торговая марка trade mark локальний ринок локальный рынок local market діяльність підприємства деятельность предприятия enterprise activity |
|
Description |
У сучасних умовах мінливих запитів споживачів, новітніх технологій та гострого конкурентного оточення виживання компанії залежить від того наскільки уміло вона розробляє і впроваджує на ринок нові товари чи послуги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-28T11:22:58Z
2013-10-28T11:22:58Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міцура, О.О. Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок [Текст] / О.О. Міцура, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 42-43.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597 |
|
Language |
uk
|
|