Запис Детальніше

Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок
 
Creator Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
Шевченко, О.Ю.
 
Subject торгова марка
торговая марка
trade mark
локальний ринок
локальный рынок
local market
діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
 
Description У сучасних умовах мінливих запитів споживачів, новітніх технологій та гострого конкурентного оточення виживання компанії залежить від того наскільки уміло вона розробляє і впроваджує на ринок нові товари чи послуги.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-28T11:22:58Z
2013-10-28T11:22:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Міцура, О.О. Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок [Текст] / О.О. Міцура, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 42-43.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
 
Language uk