Брендинг особистості
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг особистості
|
|
Creator |
Павлюк, А.І.
|
|
Subject |
бренд личности
бренд особистості brand personality |
|
Description |
Наука (або мистецтво) управління складається з двох мета-завдань: створити систему, яка може працювати і вдихнути в цю систему життя, щоб вона запрацювала. У питаннях створення систем не так і багато білих плям, набагато складніше тема «запуску» цієї системи і підтримку її роботи. І тут величезну роль грає так званий фактор особистості, який керує цим процесом При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32596 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-28T11:22:40Z
2013-10-28T11:22:40Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павлюк, А.І. Брендинг особистості [Текст] / А.І. Павлюк ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 45-46.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32596 |
|
Language |
uk
|
|