Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту
|
|
Creator |
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Гайтина, Н.М. |
|
Subject |
маркетинговий план
маркетинговый план marketing plan ринок збуту рынок сбыта sales market |
|
Description |
Сучасний світ характеризується постійною зміною ситуацій: економічних, політичних, соціальних, екологічних, ринкових та інших. Тому кожна компанія, яка планує залишатися на ринку чи розширювати свою частку, повинна періодично розробляти свій маркетинговий план. Він є дуже важливим для розвитку компанії, тому потребує постійної модернізації, удосконалення та відслідковування поточної ситуації на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32616 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-29T06:58:34Z
2013-10-29T06:58:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міцура, О.О. Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту [Текст] / О.О. Міцура, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 40-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32616 |
|
Language |
uk
|
|