Запис Детальніше

Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту
 
Creator Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
Гайтина, Н.М.
 
Subject маркетинговий план
маркетинговый план
marketing plan
ринок збуту
рынок сбыта
sales market
 
Description Сучасний світ характеризується постійною зміною ситуацій: економічних, політичних, соціальних, екологічних, ринкових та інших. Тому кожна компанія, яка планує залишатися на ринку чи розширювати свою частку, повинна періодично розробляти свій маркетинговий план. Він є дуже важливим для розвитку компанії, тому потребує постійної модернізації, удосконалення та відслідковування поточної ситуації на ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32616
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-29T06:58:34Z
2013-10-29T06:58:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Міцура, О.О. Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту [Текст] / О.О. Міцура, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 40-41.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32616
 
Language uk