Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства
|
|
Creator |
Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna Бондаренко, І.В. |
|
Subject |
маркетинг
marketing ценовая политика цінова політика pricing policy |
|
Description |
Ціна – це головна і універсальна форма зв’язку товаровиробника і ринку. Вона робить можливою купівлю-продаж товару, а отже, й саме економічне існування виробника товару. Можливості реалізації практично всіх економічних інтересів у кінцевому рахунку визначаються рівнем ціни, за якою продається і купується товар. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32607 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-29T06:40:23Z
2013-10-29T06:40:23Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагер, Л.Ю. Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства [Текст] / Л.Ю. Сагер, І.В. Бондаренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 49-50.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32607 |
|
Language |
uk
|
|