Запис Детальніше

Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства
 
Creator Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна
Saher, Liudmyla Yuriivna
Бондаренко, І.В.
 
Subject маркетинг
marketing
ценовая политика
цінова політика
pricing policy
 
Description Ціна – це головна і універсальна форма зв’язку товаровиробника і ринку. Вона робить можливою купівлю-продаж товару, а отже, й саме економічне існування виробника товару. Можливості реалізації практично всіх економічних інтересів у кінцевому рахунку визначаються рівнем ціни, за якою продається і купується товар.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32607
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-29T06:40:23Z
2013-10-29T06:40:23Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сагер, Л.Ю. Дослідження основних аспектів маркетингової цінової політики підприємства [Текст] / Л.Ю. Сагер, І.В. Бондаренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 49-50.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32607
 
Language uk