Запис Детальніше

Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів
 
Creator Фоменко, Д.В.
 
Subject поведінка споживача
поведение потребителя
consumer behavior
референтная группа
референтна група
reference group
 
Description З найперших днів людина живе у взаємодії з різними групами. Вона отримує з їх допомогою інформацію про зовнішній світ. Навколишній світ і суспільство постійно ускладнюються, тому груповий вплив на індивіда неухильно зростає.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32609
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-29T06:41:57Z
2013-10-29T06:41:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Фоменко, Д.В. Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів [Текст] / Д.В. Фоменко ; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 55-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32609
 
Language uk