Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів
|
|
Creator |
Фоменко, Д.В.
|
|
Subject |
поведінка споживача
поведение потребителя consumer behavior референтная группа референтна група reference group |
|
Description |
З найперших днів людина живе у взаємодії з різними групами. Вона отримує з їх допомогою інформацію про зовнішній світ. Навколишній світ і суспільство постійно ускладнюються, тому груповий вплив на індивіда неухильно зростає. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32609 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-29T06:41:57Z
2013-10-29T06:41:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фоменко, Д.В. Вплив груп і групових комунікацій на поведінку споживачів [Текст] / Д.В. Фоменко ; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 55-56.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32609 |
|
Language |
uk
|
|