Запис Детальніше

Гра як історико-педагогічний феномен

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2606/
373.2.091.33-027.22:796
 
Title Гра як історико-педагогічний феномен
Игра как историко-педагогический феномен
Playing as a historical and pedagogical phenomenon
 
Creator Довбня, Софія Олегівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подано матеріали щодо історико-педагогічного досвіду у контексті тлумачення поняття «гра»; проаналізовані погляди вчених на гру та її значення для формування дитячої особистості; визначена «ігрова діяльність», як провідна для дітей дошкільного віку.
В статье представлены материалы с историко-педагогического опыта в контексте толкования понятия «игра»; проанализированы взгляды ученых на игру и ее значение для формирования детской личности; определена «игровая деятельность», как ведущая для детей дошкольного возраста.
The article contains materials about the historical and educational experience in thecontext of interpretation of the term "game" and analyzes the views of scientists on the game and its significance for the individual child, certain "gaming activity ", as the leadfor preschool children.
 
Publisher Кам'янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г.
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2606/1/S_Dovbnya_%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%A0_9_PED_PI.pdf
Довбня, Софія Олегівна (2011) Гра як історико-педагогічний феномен Педагогічна освіта: теорія і практика, 9. с. 245-249. ISSN 74я43