Гра як історико-педагогічний феномен
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2606/
373.2.091.33-027.22:796 |
|
Title |
Гра як історико-педагогічний феномен
Игра как историко-педагогический феномен Playing as a historical and pedagogical phenomenon |
|
Creator |
Довбня, Софія Олегівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано матеріали щодо історико-педагогічного досвіду у контексті тлумачення поняття «гра»; проаналізовані погляди вчених на гру та її значення для формування дитячої особистості; визначена «ігрова діяльність», як провідна для дітей дошкільного віку.
В статье представлены материалы с историко-педагогического опыта в контексте толкования понятия «игра»; проанализированы взгляды ученых на игру и ее значение для формирования детской личности; определена «игровая деятельность», как ведущая для детей дошкольного возраста. The article contains materials about the historical and educational experience in thecontext of interpretation of the term "game" and analyzes the views of scientists on the game and its significance for the individual child, certain "gaming activity ", as the leadfor preschool children. |
|
Publisher |
Кам'янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г.
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2606/1/S_Dovbnya_%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%A0_9_PED_PI.pdf
Довбня, Софія Олегівна (2011) Гра як історико-педагогічний феномен Педагогічна освіта: теорія і практика, 9. с. 245-249. ISSN 74я43 |
|