Інноваційні технології підготовки студентів з урахуванням принципу наступності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2540/
|
|
Title |
Інноваційні технології підготовки студентів з урахуванням принципу наступності
Innovative technology for students with regard to the principle of continuity Инновационные технологии подготовки студентов с учетом принципа преемственности |
|
Creator |
Порядченко, Леся Анатоліївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті висвітлено необхідність ознайомлення дітей з описом як функціонально-смисловим типом мовлення, з особливостями його будови, побудови та методикою впровадження в навчально-виховний процес дошкільних закладів та початкових шкіл. Опис, як один з видів монологу, відіграє важливу роль в розвитку мовлення дитини, яка в повсякденному житті більше схильна виражатися в формі розповіді. Опис, в якому виражається статичність подій діти засвоюють значно важче, тому педагогам потрібно знати його особливості, щоб навчати дітей правильно користуватися його видами
В статье освещены необходимость ознакомления детей с описанием как функционально - смысловым типом речи, с особенностями его строения , построения и методике внедрения в учебно - воспитательный процесс дошкольных учреждений и начальных школ. Описание , как один из видов монолога , играет важную роль в развитии речи ребенка, в повседневной жизни более склонна выражаться в форме рассказа . Описание , в котором выражается статичность событий дети усваивают значительно труднее , поэтому педагогам нужно знать его особенности , чтобы обучать детей правильно пользоваться его видами The article highlights the need to familiarize children with the description of both functional and semantic type of speech, with peculiarities of its structure , construction and method of implementation in the educational process of pre-schools and primary schools. Description is a type of monologue plays an important role in speech development of a child in their daily lives more inclined to be expressed in the form of stories. Description, expressing static events children learn much more difficult because teachers need to know its features to teach children to properly use its types |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2540/1/L_Poryadchenko_PONZ_77_h_2_2013.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2013) Інноваційні технології підготовки студентів з урахуванням принципу наступності Проблеми освіти: Науковий збірник (77). с. 151-156. |
|