Характеристика методів аналізу маркетингової інформації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Характеристика методів аналізу маркетингової інформації
|
|
Creator |
Кириченко, Т.В.
|
|
Subject |
маркетингова інформація
маркетинговая информация marketing information обробка інформації обработка информации information processing методи методы methods |
|
Description |
Для прийняття конкретних управлінських рішень керівнику потрібна об’єктивна та узагальнена інформація стосовно позицій підприємства на ринку, а також загальної ринкової ситуації. Для отримання об’єктивних даних про ситуацію, що склалася, проводять ринкові дослідження. На їх основі здійснюють обробку отриманої інформації за допомогою найпоширеніших методів її аналізу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-01T13:03:59Z
2013-11-01T13:03:59Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кириченко, Т.В. Характеристика методів аналізу маркетингової інформації [Текст] / Т.В. Кириченко ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 70-71.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652 |
|
Language |
uk
|
|