Запис Детальніше

Характеристика методів аналізу маркетингової інформації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика методів аналізу маркетингової інформації
 
Creator Кириченко, Т.В.
 
Subject маркетингова інформація
маркетинговая информация
marketing information
обробка інформації
обработка информации
information processing
методи
методы
methods
 
Description Для прийняття конкретних управлінських рішень керівнику потрібна об’єктивна та узагальнена інформація стосовно позицій підприємства на ринку, а також загальної ринкової ситуації. Для отримання об’єктивних даних про ситуацію, що склалася, проводять ринкові дослідження. На їх основі здійснюють обробку отриманої інформації за допомогою найпоширеніших методів її аналізу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-01T13:03:59Z
2013-11-01T13:03:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кириченко, Т.В. Характеристика методів аналізу маркетингової інформації [Текст] / Т.В. Кириченко ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 70-71.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32652
 
Language uk