Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Тімошова, О.Є.
|
|
Subject |
бенчмаркетинг
benchmarking маркетингове дослідження маркетинговое исследование market research |
|
Description |
Сучасні економічні умови характеризуються певною зміною підходів до управління організацією. Нова фаза розвитку маркетингу пов’язана з необхідністю його орієнтації на розширення бізнесу, визначення стратегічних завдань по присутності на ринку і впливу на життєздатність компанії. Одночасно посилення конкурентної боротьби вимагає пошуку нових ефективних способів ведення бізнесу, тому зростає потреба у запровадженні управлінських технологій, які дозволили б отримати конкурентні переваги шляхом використання кращого досвіду підприємств-лідерів. З цією метою використовують бенчмаркетинг, як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів, особливістю якого є орієнтація на досягнення підприємств партнерів і конкурентів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-01T13:05:33Z
2013-11-01T13:05:33Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тімошова, О.Є. Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 75-76.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653 |
|
Language |
uk
|
|