Запис Детальніше

Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень
 
Creator Тімошова, О.Є.
 
Subject бенчмаркетинг
benchmarking
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
market research
 
Description Сучасні економічні умови характеризуються певною зміною підходів до управління організацією. Нова фаза розвитку маркетингу пов’язана з необхідністю його орієнтації на розширення бізнесу, визначення стратегічних завдань по присутності на ринку і впливу на життєздатність компанії. Одночасно посилення конкурентної боротьби вимагає пошуку нових ефективних способів ведення бізнесу, тому зростає потреба у запровадженні управлінських технологій, які дозволили б отримати конкурентні переваги шляхом використання кращого досвіду підприємств-лідерів. З цією метою використовують бенчмаркетинг, як маркетинговий інструмент вдосконалення бізнес-процесів, особливістю якого є орієнтація на досягнення підприємств партнерів і конкурентів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-01T13:05:33Z
2013-11-01T13:05:33Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тімошова, О.Є. Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 75-76.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32653
 
Language uk