Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Шипіль, А.С. |
|
Subject |
туризм
tourism брендинг території брендинг территории brending territory |
|
Description |
Формування глобального ринку геопродуктів обумовлює зростаючий інтерес вчених та підприємців до дослідження феномену «бренду території», що впливає на ефективність просування території в умовах зростаючої конкуренції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32647 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-01T12:59:24Z
2013-11-01T12:59:24Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону [Текст] / О.А. Біловодська, А.С. Шипіль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 77-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32647 |
|
Language |
uk
|
|