Запис Детальніше

Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Шипіль, А.С.
 
Subject туризм
tourism
брендинг території
брендинг территории
brending territory
 
Description Формування глобального ринку геопродуктів обумовлює зростаючий інтерес вчених та підприємців до дослідження феномену «бренду території», що впливає на ефективність просування території в умовах зростаючої конкуренції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32647
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-01T12:59:24Z
2013-11-01T12:59:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Брендинг туристичних дестинацій як засіб розвитку регіону [Текст] / О.А. Біловодська, А.С. Шипіль // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 77-78.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32647
 
Language uk