Запис Детальніше

Соціальна реклама як засіб зміни соціальної поведінки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна реклама як засіб зміни соціальної поведінки
 
Creator Грищенко, Олена Федорівна
Грищенко, Елена Федоровна
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Котенко, С.І.
 
Subject соціальна реклама
социальная реклама
public service ads
соціальна поведінка
социальное поведение
social behavior
 
Description Будь яка реклама – це інформаційний вплив на свідомість людини з метою цілеспрямованої зміни її поведінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32651
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-01T13:03:08Z
2013-11-01T13:03:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Грищенко, О.Ф. Соціальна реклама як засіб зміни соціальної поведінки [Текст] / О.Ф. Грищенко, С.І. Котенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 79-80.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32651
 
Language uk