Запис Детальніше

Особливості концепції територіального маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості концепції територіального маркетингу
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Щербаченко, В.О.
 
Subject территориальный маркетинг
territorial marketing
територіальний маркетинг
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
 
Description Територіальний маркетинг – це маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також тих зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія. У зв’язку з цим можна виділити: маркетинг території, об’єктом уваги якого є територія в цілому, – здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на території, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг тощо – здійснюється у межах території.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:12:40Z
2013-11-04T06:12:40Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Особливості концепції територіального маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.О. Щербаченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 82-84.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664
 
Language uk