Особливості концепції територіального маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості концепції територіального маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Щербаченко, В.О. |
|
Subject |
территориальный маркетинг
territorial marketing територіальний маркетинг інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools |
|
Description |
Територіальний маркетинг – це маркетинг в інтересах території, її внутрішніх суб’єктів, а також тих зовнішніх суб’єктів, в увазі яких зацікавлена територія. У зв’язку з цим можна виділити: маркетинг території, об’єктом уваги якого є територія в цілому, – здійснюється як всередині, так і за її межами; маркетинг на території, об’єктом уваги якого є відносини з приводу конкретних товарів, послуг тощо – здійснюється у межах території. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:12:40Z
2013-11-04T06:12:40Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Особливості концепції територіального маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, В.О. Щербаченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 82-84.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32664 |
|
Language |
uk
|
|