Запис Детальніше

Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області
 
Creator Кулініч, К.М.
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
екологічний туризм
экологический туризм
ecological tourism
екотуристичний продукт
экотуристический продукт
ecotourism product
 
Description На сьогодні, екологічний маркетинг набув широкого розповсюдження, оскільки питання щодо збереження навколишнього середовища гостро стає не лише у межах держави, але й у всьому світі. Екологічний маркетинг – це специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Тому екотуризм зараз є безпосереднім представником екологічного маркетингу, що задовольняє потреби людей за допомогою екотуристичного продукту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32665
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:13:17Z
2013-11-04T06:13:17Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кулініч, К.М. Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області [Текст] / К.М. Кулініч; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 84-85.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32665
 
Language uk