Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області
|
|
Creator |
Кулініч, К.М.
|
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг environmental marketing екологічний туризм экологический туризм ecological tourism екотуристичний продукт экотуристический продукт ecotourism product |
|
Description |
На сьогодні, екологічний маркетинг набув широкого розповсюдження, оскільки питання щодо збереження навколишнього середовища гостро стає не лише у межах держави, але й у всьому світі. Екологічний маркетинг – це специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Тому екотуризм зараз є безпосереднім представником екологічного маркетингу, що задовольняє потреби людей за допомогою екотуристичного продукту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32665 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:13:17Z
2013-11-04T06:13:17Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кулініч, К.М. Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму в Сумській області [Текст] / К.М. Кулініч; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 84-85.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32665 |
|
Language |
uk
|
|