«Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства
|
|
Creator |
Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna Зимогляд, Ю.В. |
|
Subject |
зелений маркетинг
зеленый маркетинг green marketing екологічне маркування экологическая маркировка environmental labeling |
|
Description |
Зростання уваги до вирішення екологічних проблем сприяло розробленню закордонними компаніями нової концепції «зеленого маркетингу», згідно з якою маркетингові зусилля спрямовані на виробництво, реалізацію та споживання продуктів, які не шкодять здоров’ю людини та навколишньому середовищу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32668 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:14:48Z
2013-11-04T06:14:48Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагер, Л.Ю. «Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства [Текст] / Л.Ю. Сагер, Ю.В. Зимогляд // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 89-90.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32668 |
|
Language |
uk
|
|