Запис Детальніше

«Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства
 
Creator Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна
Saher, Liudmyla Yuriivna
Зимогляд, Ю.В.
 
Subject зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
екологічне маркування
экологическая маркировка
environmental labeling
 
Description Зростання уваги до вирішення екологічних проблем сприяло розробленню закордонними компаніями нової концепції «зеленого маркетингу», згідно з якою маркетингові зусилля спрямовані на виробництво, реалізацію та споживання продуктів, які не шкодять здоров’ю людини та навколишньому середовищу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32668
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:14:48Z
2013-11-04T06:14:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сагер, Л.Ю. «Зелений маркетинг» як підґрунтя сталого розвитку суспільства [Текст] / Л.Ю. Сагер, Ю.В. Зимогляд // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 89-90.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32668
 
Language uk