Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Хижняк, М.О. |
|
Subject |
туристичні послуги
туристические услуги tourist services SWOT-аналіз SWOT-анализ SWOT-analysis |
|
Description |
На сьогоднішній день в Україні існують усі передумови для розвитку туризму: культурно-історичні, природно-географічні, економічні, соціально-демографічні. Проте, є ряд проблем, які гальмують розвиток туристичної індустрії: відсутність достатнього фінансування, стратегічного планування, комплексного просування, недостатність національної пропаганди, відсутність побудови туристичної репутації України в мережі Інтернет, що є трендом Digital – маркетингу останніх 5 років. Наявні проблеми гальмують розвиток туризму та туристичної індустрії в Україні. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32669 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:15:24Z
2013-11-04T06:15:24Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 91-92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32669 |
|
Language |
uk
|
|