Запис Детальніше

Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Хижняк, М.О.
 
Subject туристичні послуги
туристические услуги
tourist services
SWOT-аналіз
SWOT-анализ
SWOT-analysis
 
Description На сьогоднішній день в Україні існують усі передумови для розвитку туризму: культурно-історичні, природно-географічні, економічні, соціально-демографічні. Проте, є ряд проблем, які гальмують розвиток туристичної індустрії: відсутність достатнього фінансування, стратегічного планування, комплексного просування, недостатність національної пропаганди, відсутність побудови туристичної репутації України в мережі Інтернет, що є трендом Digital – маркетингу останніх 5 років. Наявні проблеми гальмують розвиток туризму та туристичної індустрії в Україні.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32669
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:15:24Z
2013-11-04T06:15:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Маркетингові підходи до туристичних послуг в умовах України [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 91-92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32669
 
Language uk