Запис Детальніше

Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Гайтина, Н.М.
 
Subject нейромаркетинг
neuromarketing
споживач
потребитель
consumer
методи впливу
методы воздействия
methods influence
 
Description Новітні дослідження мозку показали, що поведінкою людини керує не розум, а емоції. За результатами цих досліджень і даних класичного маркетингу з’явилась така наука, як нейромаркетинг (ним вважають поєднання науки про людський мозок і економіки), що використовує різні стимули, які впливають на людський мозок, щоб викликати потрібну дію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:18:40Z
2013-11-04T06:18:40Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів [Текст] / О.А. Біловодська, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 97-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677
 
Language uk