Запис Детальніше

Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
 
Creator Гайтина, Н.М.
 
Subject методи впливу
методы воздействия
methods influence
супермаркет
supermarket
 
Description В сучасному ринковому середовищі, коли товаровиробник прагне задовольнити всі потреби споживачів найкращим чином, він використовує різні методи задля того, щоб споживач обрав саме його товар, а не товар конкурентів (виготовляє якісний товар, надає додаткові послуги, сервісне обслуговування на високому рівні, гарантії на товар, позитивний імідж тощо). Але на даному етапі розвитку маркетингу використовуються і інші способи впливу на споживача, серед них – психологічний.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32684
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:33:09Z
2013-11-04T06:33:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гайтина, Н.М. Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах [Текст] / Н.М. Гайтина ; наук. кер. С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 103-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32684
 
Language uk