Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
|
|
Creator |
Гайтина, Н.М.
|
|
Subject |
методи впливу
методы воздействия methods influence супермаркет supermarket |
|
Description |
В сучасному ринковому середовищі, коли товаровиробник прагне задовольнити всі потреби споживачів найкращим чином, він використовує різні методи задля того, щоб споживач обрав саме його товар, а не товар конкурентів (виготовляє якісний товар, надає додаткові послуги, сервісне обслуговування на високому рівні, гарантії на товар, позитивний імідж тощо). Але на даному етапі розвитку маркетингу використовуються і інші способи впливу на споживача, серед них – психологічний. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32684 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:33:09Z
2013-11-04T06:33:09Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гайтина, Н.М. Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах [Текст] / Н.М. Гайтина ; наук. кер. С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 103-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32684 |
|
Language |
uk
|
|