Запис Детальніше

Ambient-маркетинг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ambient-маркетинг
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Барикіна, Н.І.
 
Subject Аmbient-маркетинг
Аmbient-marketing
Ambient-реклама
Ambient-advertising
 
Description Сучасний споживач стає все вибагливішим як до самої продукції, так і до її реклами. Сьогодні зацікавити людину звичайним телевізійним роликом досить важко. Реклама повинна постійно оновлюватися, бо на інформацію, яку споживач чує вже не перший десяток разів, він може навіть не реагувати. Проте це стосується не тільки самої ідеї, яку покликана донести реклама, а й методів, якими вона буде подана споживачеві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32686
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:35:13Z
2013-11-04T06:35:13Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Голишева, Є.О. Ambient-маркетинг [Текст] / Є.О. Голишева, Н.І. Барикіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 105-106.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32686
 
Language uk