Ambient-маркетинг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ambient-маркетинг
|
|
Creator |
Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Барикіна, Н.І. |
|
Subject |
Аmbient-маркетинг
Аmbient-marketing Ambient-реклама Ambient-advertising |
|
Description |
Сучасний споживач стає все вибагливішим як до самої продукції, так і до її реклами. Сьогодні зацікавити людину звичайним телевізійним роликом досить важко. Реклама повинна постійно оновлюватися, бо на інформацію, яку споживач чує вже не перший десяток разів, він може навіть не реагувати. Проте це стосується не тільки самої ідеї, яку покликана донести реклама, а й методів, якими вона буде подана споживачеві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32686 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:35:13Z
2013-11-04T06:35:13Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голишева, Є.О. Ambient-маркетинг [Текст] / Є.О. Голишева, Н.І. Барикіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 105-106.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32686 |
|
Language |
uk
|
|