Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств
|
|
Creator |
Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Молибог, М.А. |
|
Subject |
латеральний маркетинг
латеральный маркетинг lateral marketing діяльність підприємства деятельность предприятия enterprise activity |
|
Description |
Сьогодні маркетинг є одним з найважливіших елементів зростання та посилення конкурентоспроможності підприємств на світовому ринку. Суть роботи маркетолога полягає у мистецтві, яке повинне бути направлене на виявлення потреб споживачів, пошуку шляхів їхнього задоволення і, як наслідок, збільшення продажів підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32690 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T06:41:55Z
2013-11-04T06:41:55Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голишева, Є.О. Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств [Текст] / Є.О. Голишева, М.А. Молибог // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 107-108.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32690 |
|
Language |
uk
|
|