Запис Детальніше

Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Молибог, М.А.
 
Subject латеральний маркетинг
латеральный маркетинг
lateral marketing
діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
 
Description Сьогодні маркетинг є одним з найважливіших елементів зростання та посилення конкурентоспроможності підприємств на світовому ринку. Суть роботи маркетолога полягає у мистецтві, яке повинне бути направлене на виявлення потреб споживачів, пошуку шляхів їхнього задоволення і, як наслідок, збільшення продажів підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32690
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T06:41:55Z
2013-11-04T06:41:55Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Голишева, Є.О. Латеральний маркетинг як ефективний та нетрадиційний підхід ведення бізнесу підприємств [Текст] / Є.О. Голишева, М.А. Молибог // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 107-108.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32690
 
Language uk