Запис Детальніше

Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів
 
Creator Коваленко, Я.А.
 
Subject вітчизняне підприємство
отечественное предприятие
domestic enterprise
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
маркетингові ресурси
маркетинговые ресурсы
marketing resources
 
Description Епоха 21 століття – ера, в якій задоволення потреб та запитів споживачів товарами/послугами полягає в мистецтві поєднання як якісних параметрів, так і способів їх просування на ринку. Тому підприємства, які націлені на перемогу в конкурентній боротьбі повинні велику увагу приділяти сфері маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32712
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T07:32:52Z
2013-11-04T07:32:52Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Коваленко, Я.А. Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів [Текст] / Я.А. Коваленко ; наук. кер. О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 117-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32712
 
Language uk