Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів
|
|
Creator |
Коваленко, Я.А.
|
|
Subject |
вітчизняне підприємство
отечественное предприятие domestic enterprise інноваційний розвиток инновационное развитие innovative development маркетингові ресурси маркетинговые ресурсы marketing resources |
|
Description |
Епоха 21 століття – ера, в якій задоволення потреб та запитів споживачів товарами/послугами полягає в мистецтві поєднання як якісних параметрів, так і способів їх просування на ринку. Тому підприємства, які націлені на перемогу в конкурентній боротьбі повинні велику увагу приділяти сфері маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32712 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T07:32:52Z
2013-11-04T07:32:52Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коваленко, Я.А. Теоретичні засади управління маркетинговими ресурсами вітчизняних підприємств в умовах активізації інноваційних процесів [Текст] / Я.А. Коваленко ; наук. кер. О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 117-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32712 |
|
Language |
uk
|
|