Запис Детальніше

Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування
 
Creator Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
Летюга, Ю.Р.
 
Subject ко-брендинг
co-branding
торгова марка
торговая марка
trade mark
 
Description Велика кількість виробників продукції, товарних марок та власників патентів та винаходів, поза сумнівом, підсилює ринкову конкуренцію і, відповідно, вимагає від компаній постійних зусиль по розвитку своїх брендів. Одним з варіантів підтримки актуальності бренду є його диференціація. В нинішніх умовах, коли створювати відмінні особливості бренду власними силами важко і практично неможливо або дуже дорого, компанії можуть скористатися співпрацею з іншим брендом.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T09:16:59Z
2013-11-04T09:16:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Міцура, О.О. Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування [Текст] / О.О. Міцура, Ю.Р. Летюга // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 120-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
 
Language uk