Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування
|
|
Creator |
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Летюга, Ю.Р. |
|
Subject |
ко-брендинг
co-branding торгова марка торговая марка trade mark |
|
Description |
Велика кількість виробників продукції, товарних марок та власників патентів та винаходів, поза сумнівом, підсилює ринкову конкуренцію і, відповідно, вимагає від компаній постійних зусиль по розвитку своїх брендів. Одним з варіантів підтримки актуальності бренду є його диференціація. В нинішніх умовах, коли створювати відмінні особливості бренду власними силами важко і практично неможливо або дуже дорого, компанії можуть скористатися співпрацею з іншим брендом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T09:16:59Z
2013-11-04T09:16:59Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міцура, О.О. Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування [Текст] / О.О. Міцура, Ю.Р. Летюга // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 120-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718 |
|
Language |
uk
|
|