Запис Детальніше

Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Титаренко, Ю.В.
Шевченко, О.Ю.
 
Subject політичний ринок
политический рынок
political market
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
 
Description Політика більше, ніж інші види суспільної діяльності, потребує встановлення та підтримання постійних зв’язків з громадськістю. Пов’язано це з тим, що основною метою політичної діяльності є реалізація цілей та інтересів, які стосуються усього суспільства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32733
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T12:15:56Z
2013-11-04T12:15:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 125-126.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32733
 
Language uk