Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Титаренко, Ю.В. Шевченко, О.Ю. |
|
Subject |
політичний ринок
политический рынок political market інструменти маркетингу инструменты маркетинга marketing tools |
|
Description |
Політика більше, ніж інші види суспільної діяльності, потребує встановлення та підтримання постійних зв’язків з громадськістю. Пов’язано це з тим, що основною метою політичної діяльності є реалізація цілей та інтересів, які стосуються усього суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32733 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-04T12:15:56Z
2013-11-04T12:15:56Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 125-126.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32733 |
|
Language |
uk
|
|