Запис Детальніше

Перспективи і проблеми нейромаркетингу на В2В–ринках

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективи і проблеми нейромаркетингу на В2В–ринках
 
Creator Шипуліна, Юлія Сергіївна
Шипулина, Юлия Сергеевна
Shypulina, Yuliia Serhiivna
Лях, А.В.
 
Subject нейромаркетинг
neuromarketing
В2В-ринок
В2В-рынок
B2B marketplace
 
Description В умовах глобалізації ринків, що передбачає відкриття торговельних кордонів, а також стрімкі процеси розвитку інформаційних технологій, підвищується необхідність посилення конкурентоспроможності вітчизняних підприємства В2В-ринків. Одним із способів досягнення цього є пошук шляхів вдосконалення функціонування підприємства в цілому, так і вдосконалення його комунікаційної політики зокрема.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32731
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-04T11:52:46Z
2013-11-04T11:52:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шипуліна, Ю.С. Перспективи і проблеми нейромаркетингу на В2В–ринках [Текст] / Ю.С. Шипуліна, А.В. Лях // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 127-128.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32731
 
Language uk