Special Features of Using Physical Exercises in Preparing Individual Programs
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Special Features of Using Physical Exercises in Preparing Individual Programs
Особливості використання фізичних вправ у підготовці індивідуальних програм Особенности использования физических упражнений в подготовке индивидуальных программ |
|
Creator |
Данилюк, В. М.
Данилюк, В. М. Danilyk, V. Розпутній, О. П. Розпутний, А. П. Rozputniy, O. Назарова, І. І. Назарова, И. И. Nazarova, I. |
|
Subject |
фізична підготовка
физическая подготовка physical training |
|
Description |
Traditional physical training programs focused on middle-norms and include neither individual nor typological variability and dynamics of psychological, physiological, somatic indices, making them insufficiently objective. Modern programs in physical training declare individual approach taking into account, in particular, the level of physical fitness. However, despite the practical importance, science-based procedures for individual-typological approach has not worked yet. Therefore, the current method of differential physical training is largely empirical. Hereby, physical training is an important part of the educational program of students, whose mission is to optimize learning for all students, without separating them into "capable" and "incapable" of various physical skills, develop students’ motor skills, promote social and emotional development, and cognitive component in the study of human movement.Традиційні програми фізичної підготовки зосереджена на середніх норм і не містять ні індивід, ні типологічної мінливості і динаміки психологічних, фізіологічних, соматичних показників, що робить їх недостатньо об'єктивними. Сучасні програми з фізичної підготовки оголосити індивідуальний підхід з урахуванням, зокрема, рівень фізичної підготовки. Однак, незважаючи на практичну значимість, науково обгрунтованих процедур для окремих-типологічний підхід не працював ще. Таким чином, поточний метод диференціальної фізичної культури багато в чому емпіричним. Справжнім, фізична культура є важливою частиною освітньої програми студентів, чия місія полягає в оптимізації навчання для всіх студентів, не розділяючи їх на «здібних» і «нездатним» різних фізичних навичок, розвиток у студентів навичок двигуна, сприяти соціальному та емоційний розвиток, і когнітивний компонент у вивченні людського руху.Традиционные программы физической подготовки сосредоточено на средних норм и не содержат ни индивид, ни типологической изменчивости и динамики психологических, физиологических, соматических показателей, что делает их недостаточно объективными. Современные программы по физической подготовке объявить индивидуальный подход с учетом, в частности, уровень физической подготовки. Однако, несмотря на практическую значимость, научно обоснованных процедур для отдельных-типологический подход не работал еще. Таким образом, текущий метод дифференциальной физической культуры во многом эмпирическим. Настоящим, физическая культура является важной частью образовательной программы студентов, чья миссия заключается в оптимизации обучения для всех студентов, не разделяя их на «способных» и «неспособным» различных физических навыков, развитие у студентов навыков двигателя, содействовать социальному и эмоциональное развитие, и когнитивный компонент в изучении человеческого движения.
|
|
Date |
2013-11-04T10:52:54Z
2013-11-04T10:52:54Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Danilyk, V. M. Special Features of Using Physical Exercises in Preparing Individual Programs / V. M. Danilyk, O. P. Rozputniy, I. I. Nazarova // Vědecký pokrok na přelomu tysyachalety - 2013 : Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference. - Praha: Education and Science, 2013. - Díl 30. Tělovýchova a sport. Hudba a život. - P. 72.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10911 |
|
Language |
en
|
|