Запис Детальніше

Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств
Выравнивание маркетинга и продаж на предприятии
The marketing and sale levelling at enterprise
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетингове планування
маркетинговое планирование
marketing planning
вирівнювання маркетингу
выравнивание маркетинга
leveling marketing
воронка продаж
воронка продаж
crater of sales
лід
лид
the leed
 
Description Анотація
Метою статті є дослідження категорійого апарату поняття «вирівнювання маркетингу і продаж», яке широко використовується в практичній діяльності і, недостатньо висвітлено в теоретичних доробках.
Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття «воронка продаж», як методичного підходу при плануванні маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Значну увагу приділено висвітленню поняття «лід», його типів, класифікацій та генералізації, як одному із етапів побудови воронки продажів.
Перспективами подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів при плануванні маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати ліди з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотню реакцію споживачів.
Аннотация. Целью статьи является исследование категорийого аппарата понятия "выравнивание маркетинга и продаж", которое широко используется в практической деятельности и, недостаточно отражено в теоретических наработках.
Проведен сравнительный анализ иностранных и отечественных взглядов на определение понятия "воронка продаж", как методического подхода при планировании маркетинга на предприятии. Исследованы основные этапы построения воронки продаж. Значительное внимание уделено освещению понятия "лид", его типов, классификации и генерализации, как одному из этапов построения воронки продаж.
Перспективами дальнейших разработок в данном направлении является теоретическое обоснование целесообразности использования воронки продаж при планировании маркетинга. Рассмотренный методический подход позволяет генерировать лиды с перспективой формирования целевых аудиторий, планировать коммуникационные мероприятия, контролировать процесс их реализации и обратную реакцию.
Annotation. The aim of the article is research a category concept "Levelling of marketing and sales", that is widely used in practical activity and, it is reflected not enough in theoretical works.
The comparative analysis of foreign and Ukrainian approaches is conducted to determination of concept "Crater of sales", as methodical approach at marketing planning on an enterprise. The basic stages of construction the crater of sales are investigational. Considerable attention is spared to illumination of concept the "leed", his types, classification and generelizations, as one of the stages in construction on the crater of sales.
The prospects of further developments in this direction is a theoretical ground expediency of the use in crater of sales at marketing planning. The considered methodical approach allows to generate leed with the prospect of forming at target audiences, to plan of communication measures, control the process their realization and reverse.
 
Date 2013-11-04T08:55:19Z
2013-11-04T08:55:19Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - №9. - С. 354-359.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10900
 
Language other