Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств
Выравнивание маркетинга и продаж на предприятии The marketing and sale levelling at enterprise |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетингове планування
маркетинговое планирование marketing planning вирівнювання маркетингу выравнивание маркетинга leveling marketing воронка продаж воронка продаж crater of sales лід лид the leed |
|
Description |
Анотація Метою статті є дослідження категорійого апарату поняття «вирівнювання маркетингу і продаж», яке широко використовується в практичній діяльності і, недостатньо висвітлено в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття «воронка продаж», як методичного підходу при плануванні маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Значну увагу приділено висвітленню поняття «лід», його типів, класифікацій та генералізації, як одному із етапів побудови воронки продажів. Перспективами подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів при плануванні маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати ліди з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотню реакцію споживачів. Аннотация. Целью статьи является исследование категорийого аппарата понятия "выравнивание маркетинга и продаж", которое широко используется в практической деятельности и, недостаточно отражено в теоретических наработках. Проведен сравнительный анализ иностранных и отечественных взглядов на определение понятия "воронка продаж", как методического подхода при планировании маркетинга на предприятии. Исследованы основные этапы построения воронки продаж. Значительное внимание уделено освещению понятия "лид", его типов, классификации и генерализации, как одному из этапов построения воронки продаж. Перспективами дальнейших разработок в данном направлении является теоретическое обоснование целесообразности использования воронки продаж при планировании маркетинга. Рассмотренный методический подход позволяет генерировать лиды с перспективой формирования целевых аудиторий, планировать коммуникационные мероприятия, контролировать процесс их реализации и обратную реакцию. Annotation. The aim of the article is research a category concept "Levelling of marketing and sales", that is widely used in practical activity and, it is reflected not enough in theoretical works. The comparative analysis of foreign and Ukrainian approaches is conducted to determination of concept "Crater of sales", as methodical approach at marketing planning on an enterprise. The basic stages of construction the crater of sales are investigational. Considerable attention is spared to illumination of concept the "leed", his types, classification and generelizations, as one of the stages in construction on the crater of sales. The prospects of further developments in this direction is a theoretical ground expediency of the use in crater of sales at marketing planning. The considered methodical approach allows to generate leed with the prospect of forming at target audiences, to plan of communication measures, control the process their realization and reverse. |
|
Date |
2013-11-04T08:55:19Z
2013-11-04T08:55:19Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - №9. - С. 354-359.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10900 |
|
Language |
other
|
|