Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2640/
|
|
Title |
Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу
|
|
Creator |
Новик, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті проаналізовано проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу; висвітлено основні психолого-педагогічні ідеї щодо підготовки педагогів до діагностування.
В статье раскрыта проблема подготовки будущих учителей начальных классов к диагностированию познавательных интересов учащихся в первом классе; отражены основные психолого-педагогические идеи относительно подготовки педагогов к диагностированию. The article analyzes the problem of training of primary school teachers to diagnosing cognitive interests of first-year pupils; covers basic psychological and pedagogical ideas on training teachers to diagnostics. |
|
Publisher |
Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2640/1/I_Novik_APSPP_16_KNUiTSh_2012.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2012) Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностування пізнавального інтересу учнів першого класу Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць (16). |
|