Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2643/
|
|
Title |
Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності
|
|
Creator |
Новик, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Міжнародні
Наукова школа з питань професійної підготовки та діагностичної діяльності та формування професійної компетентності майбутніх педагогів |
|
Description |
У статті розкрито теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності; висвітлено основні ідеї провідних педагогів і психологів про підготовку педагогів до діагностування пізнавальних інтересів.
В статье раскрыты теоретические основы подготовки будущих учителей начальной школы к диагностической деятельности; отражены основные идеи педагогов и психологов относительно подготовки педагогов к диагностированию познавательных интересов. The article explores the theoretical bases for training primary school teachers to diagnostic activity; highlights the basic ideas of educators and psychologists for preparing educators for diagnosing cognitive interests. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2643/1/I_Novik_SSUO_YV_KUBG_2012%20.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2012) Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матер. міжнарод. наук. - практ.конф.(28-29 березня). с. 268-273. |
|