Запис Детальніше

Холістичний маркетинг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холістичний маркетинг
 
Creator Щербакова, Ю.Є.
 
Subject холістичний маркетинг
холистический маркетинг
holistic marketing
маркетингові технології
маркетинговые технологии
marketing technology
 
Description Безліч змін останнього десятиліття обумовлюють необхідність іншої практики маркетингу і бізнесу в цілому. У підприємств з’являються нові можливості здатні змінити їх підхід до здійснення маркетингової діяльності. Потрібен свіжий погляд на те, як працювати і як конкурувати в новому маркетинговому середовищі. Одним із таких напрямків розвитку підприємств є холістичний маркетинг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32737
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-05T06:52:24Z
2013-11-05T06:52:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Щербакова, Ю.Є. Холістичний маркетинг [Текст] / Ю.Є. Щербакова ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32737
 
Language uk