Запис Детальніше

Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання
 
Creator Біленко, В.О.
 
Subject інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
 
Description Специфічний термін «вірусний маркетинг» виник у другій половині 1990-х років XX століття. І його використання стає все більш і більш популярним. Основний принцип вірусного маркетингу – це передача інформації від однієї людини до іншої. Отже інформація розлітається дуже швидко, застосовуючи підхід нестандартного мислення для просування бренду, товару або послуги. Найголовніше це емоційна компонента.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-05T06:53:58Z
2013-11-05T06:53:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Біленко, В.О. Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання [Текст] / В.О. Біленко ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 130-131.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738
 
Language uk