Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання
|
|
Creator |
Біленко, В.О.
|
|
Subject |
інформаційні технології
информационные технологии information technologies вірусний маркетинг вирусный маркетинг viral marketing |
|
Description |
Специфічний термін «вірусний маркетинг» виник у другій половині 1990-х років XX століття. І його використання стає все більш і більш популярним. Основний принцип вірусного маркетингу – це передача інформації від однієї людини до іншої. Отже інформація розлітається дуже швидко, застосовуючи підхід нестандартного мислення для просування бренду, товару або послуги. Найголовніше це емоційна компонента. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-05T06:53:58Z
2013-11-05T06:53:58Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біленко, В.О. Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання [Текст] / В.О. Біленко ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 130-131.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738 |
|
Language |
uk
|
|