Запис Детальніше

Вступ до теорії мімічних масок: значення афективно-когнітивних взаємозв’язків. (Introduction to the theory of facial masks: the importance of affective-cognitive interactions.)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2445/
 
Title Вступ до теорії мімічних масок: значення афективно-когнітивних взаємозв’язків.
(Introduction to the theory of facial masks: the importance of affective-cognitive interactions.)
 
Creator Біда, С. (S. Bida)
 
Subject Psychology
 
Description Сучасна психологія все більше схиляється до думки, що когнітивні та емоційні процеси знаходяться у тісному взаємозв'язку. У статті показаний їх взаємовплив у рамках запропонованої теорії мімічних масок, для якої вони мають першочергове значення. Мімічна експресія розглядається як результат усталення мімічних проявів певних емоцій під впливом когнітивних структур, що провокують ці емоції. Обґрунтовуються деякі теоретико-методологічні засади теорії мімічних масок з позицій системного підходу. Дається огляд процесів, які сприяють їх оформленню.
(Contemporary psychology inclines to acknowledge cognitive and affective processes highly dependent on each other. This review shows their interference within the newly proposed mimic masks theory. Slow facial movements as facial expression are considered as a result of fixed expression of emotions arisen under the influence of cognitive structures that caused such emotions. Some methodological and theoretic principles are justifiedfrom the position of the system approach. A review ofprocesses that contribute to the shaping of mimic masks is given as well.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2445/1/Bida_NZ_PSY_Vyp_24.pdf
Біда, С. (S. Bida) (2013) Вступ до теорії мімічних масок: значення афективно-когнітивних взаємозв’язків. (Introduction to the theory of facial masks: the importance of affective-cognitive interactions.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 17-21.