Модель електронного тренажера самонавчання
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель електронного тренажера самонавчання
Модель электронного тренажера самообучения Models of electronic learning simulators |
|
Creator |
Самсонов, В. В.
Самсонов, В. В. Samsonov, V. |
|
Subject |
оцінювання знань
антологія опису навчального матеріалу електронний тренажер процес самонавчання автоматизована система керування навчанням тестування оценки знаний антология описания учебного материала электронный тренажер процесс самообучения автоматизированная система управления обучением тестирования assessment anthology describing educational material electronic trainer learning process automated management system training testing |
|
Description |
В статті розглядаються питання побудови тренажера самостійного вивчення студентом навчального матеріалу, який також може бути віднесений до типу автоматизованих систем керування навчанням. До основних функцій тренажеру відноситься: планування процесу засвоєння навчального матеріалу (завдання траєкторії, темпу і мотивації руху по навчальному матеріалу); порційна подача матеріалу студенту; початкове, проміжне і кінцеве тестування вивчення теми (лекції); визначення оцінки засвоєння теми, оцінки засвоєння розглянутого матеріалу; прогнозування досягнення рівня мотивації (бажаної оцінки); керування процесом навчання, тобто зміна траєкторії, темпу або мотивації. Важливим у розробці тренажеру є модель студента як об’єкту керування.В статье рассматриваются вопросы построения тренажера самостоятельного изучения студентом учебного материала, который также может быть отнесен к типу автоматизированных систем управления обучением. К основным функциям тренажера относится: планирование процесса усвоения учебного материала (задания траектории, темпа и мотивации движения по учебному материалу ) порционная подача материала студенту ; начальное , промежуточное и конечное тестирование изучения темы ( лекции ), определение оценки усвоения темы, оценки усвоения рассматриваемого материала; прогнозирования достижения уровня мотивации ( желаемой оценки ), управление процессом обучения, т.е. изменение траектории , темпа или мотивации . Важным в разработке тренажера является модель студента как объекта управления.The paper deals with the construction of the simulator self-study student training material , which can also be attributed to the type of automated control systems training. The main functions of the simulator include : planning the process of learning (task trajectory , pace and movement to motivate learning the material ) Portion student presentation of the material , initial , intermediate and final testing of study subjects (lectures ), the measurement of absorption threads assessment mastering the materials, prediction of achievement motivation level ( desired estimates ) control the learning process, ie the change of the trajectory, pace and motivation. Important in the development of the simulator is a model student as an object of control.
|
|
Date |
2013-11-05T12:52:57Z
2013-11-05T12:52:57Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Самсонов, В. В. Модель електронного тренажера самонавчання / В. В. Самсонов // Актуальні проблеми психології : Психологічна теорія і технологія навчання. - К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - Т. 8. - Вип. 6. – С. 235-241.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11012 |
|
Language |
other
|
|