Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання
Системный подход к разработке модели управления процессом обучения Systematic approach to the development of control model of process of study |
|
Creator |
Самсонов, В. В.
Самсонов, В. В. Samsonov, V. Сільвестров, А. М. Сильвестров, А. М. Silvestrov, A. Скринник, О. М. Скринник, О. М. Skrinik, O. |
|
Subject |
ієрархічна система
згортка критеріїв процес навчання системний аналіз (підхід) оцінки якості навчання математична модель студента иерархическая система свертка критериев процесс обучения системный анализ (подход) оценки качества обучения математическая модель студента hierarchial system criteria convolution educational process system analysis (approach) education quality estimate mathematical model of student |
|
Description |
Розглянута модель процесу навчання як трьохрівнева ієрархічна система, яка враховує параметри моделі студента, рівень його підготовки по кожної спеціальної дисципліні і рівень підготовки в цілому по навчальної програмі. Вона дозволяє оперативно керувати процесом навчання шляхом зміни інтервалу поточних занять, повторенням розділів або тем, додаткових індивідуальних консультацій тощо.Рассмотрена модель процесса обучения как трехуровневая иерархическая система, которая учитывает параметры модели студента, уровень его подготовки по каждой специальной дисциплине и уровень подготовки в целом по учебной программе. Она позволяет оперативно управлять процессом обучения путем изменения интервала текущих занятий, повторением разделов или тем, дополнительных индивидуальных консультаций и т.п..The model of educational process is being considered as three level hierarchical system that takes into account parameters of a student's model, level of his training on each specific discipline and level of his training on the educational program as a whole. It allows to efficiently control the process of education by changing an interval of current studies, by repetition of sections or topics or by supplementary individual consultations as well.
|
|
Date |
2013-11-05T12:53:24Z
2013-11-05T12:53:24Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Самсонов, В. В. Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання / В. В. Самсонов, А. М. Сільвестров, О. М. Скринник // Наукові праці НУХТ. – 2010. - № 32. - С. 62 – 65.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11014 |
|
Language |
other
|
|