Запис Детальніше

Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2456/
 
Title Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії.
(Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.)
 
Creator Малецька, Т. (T. Maletska)
 
Subject Psychology
 
Description Стаття акцентує увагу на формуванні хронологічних знань учнів 5-7 класів за допомогою когнітив-ного розвитку підлітків. Мета статті - простежити впливи навчального предмета «історія» на когні-тивну сферу дитини, запропонувати прийоми розвитку когнітивнихумінь учнів 5-7 класів при формуванні хронологічних знань, назвати чинники впливу когнітивного розвитку підлітків на процес формування хронологічних знань. У цьому контексті актуальним завданням є визначення регулятивної ролі різних психологічних властивостей, які є внутрішніми умовами продуктивного навчання, що визначає специфічність їхнього впливу при виборі методів навчання, організації навчальних занять і самостійної роботи учнів.
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2456/1/Maletska_NZ_PSY_Vyp_24.pdf
Малецька, Т. (T. Maletska) (2013) Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 67-71.