АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ І ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї (The Analysis of Experimental Job on Forming of Harmonious Relations of Parents and Teenagers in the Conditions of Incomplete Family)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/2467/
|
|
Title |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ І ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї (The Analysis of Experimental Job on Forming of Harmonious Relations of Parents and Teenagers in the Conditions of Incomplete Family) |
|
Creator |
Сидоренко, Ю. І. (Sidorenko Yu.I.)
|
|
Subject |
Education
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з формування гармонійних взаємин батьків і підлітків у неповній сім’ї. Було виокремлено групи батьків за їх ставленням до дітей та проаналізовано їх вплив на виховний процес у сім’ї. Також у ході експерименту було налагоджено співпрацю батьків і дітей порівняно з контрольною групою (The article analyses the experimental results on formation of harmonious parent-teenager relations in one-parent family. The groups of parents were selected after their attitude toward children and their influence is analysed on an educate process in family. Also during an experiment the collaboration of parents and children was adjusted by comparison to a control group) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/2467/1/14.pdf
Сидоренко, Ю. І. (Sidorenko Yu.I.) (2012) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ І ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕПОВНОЇ СІМ’Ї (The Analysis of Experimental Job on Forming of Harmonious Relations of Parents and Teenagers in the Conditions of Incomplete Family). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 76-83. |
|