Запис Детальніше

КОНКУРЕНТИ У СТРАТЕГІЧНОМУ АЛЬЯНСІ: АНАЛІЗ ВЗАЄМОВІДНОСИН (НА ПРИКЛАДІ СТРАТЕГІЧНОГО АЛЬЯНСУ RENAULT-NISSAN)

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОНКУРЕНТИ У СТРАТЕГІЧНОМУ АЛЬЯНСІ: АНАЛІЗ ВЗАЄМОВІДНОСИН (НА ПРИКЛАДІ СТРАТЕГІЧНОГО АЛЬЯНСУ RENAULT-NISSAN)
 
Creator Шульженко, Л. Є.
 
Subject стратегічний альянс
культурні цінності
конкурентна позиція
конкуренція
зростання
рівновага взаємодії
стратегічні цілі
синергізм
партнерство
конкурент
658.52:38.24
 
Description Досліджено діяльність стратегічного альянсу
Renault-Nissan, узагальнено і проаналізовано її результати. Виявлено основи створення стратегічного альянсу за участю конкурентів, взаємовигідність
результатів діяльності партнерів, яка досягається
за рахунок забезпечення синергізму партнерства в
альянсі, обопільного руху партнерів до досягнення
спільних стратегічних цілей, рівноваги їхньої взаємодії в розвитку стратегічно важливих напрямів
діяльності, уникнення прямої конкуренції між партнерами, забезпечення зростання підприємств, посилення конкурентних позицій партнерів на ринку, їхня
взаємна майнова зацікавленість і спільність культурних цінностей.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-11-06T07:54:46Z
2013-11-06T07:54:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шульженко Л. Є. КОНКУРЕНТИ У СТРАТЕГІЧНОМУ АЛЬЯНСІ: АНАЛІЗ ВЗАЄМОВІДНОСИН (НА ПРИКЛАДІ СТРАТЕГІЧНОГО АЛЬЯНСУ RENAULT-NISSAN) [Електронний ресурс] / Л. Є. Шульженко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2013. – № 1 (90), ч. 1. – 286 с.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2858
 
Language uk