Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2549/
http://pptp.org.ua/images/2013/02/Trygub.pdf |
|
Title |
Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання
Становление социологии образования как отрасли научного познания The formation of sociology of education as a field of scientific knowledge |
|
Creator |
Тригуб, Ілона Іванівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
У статті проаналізовано стан проблеми становлення соціології освіти як галузі наукового знання у сучасній науково-педагогічній літературі. Визначено основні історичні віхи становлення соціології освіти. Автор наголошує на необхідності соціологічного моніторингу системи освіти й ґрунтовного вивчення цього питання та його подальшої розробки.
В статье проанализировано состояние проблемы становления социологии образования как отрасли научного знания в современной научно-педагогической литературе. Определены основные исторические вехи становления социологии образования. Автор отмечает необходимость социологического мониторинга системы образования и основательного изучения этого вопроса и его дальнейшей разработки. The article analyzes the problems of sociology of education as a field of scientific knowledge in modern scientific and educational literature. Detected the main historical milestones in the formation of sociology of education. The author stresses the need for sociological monitoring the education system and a thorough study of this question and his future development. |
|
Publisher |
Видавництво ВП "Едельвейс"
|
|
Date |
2013-06-13
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2549/1/I_Tryhub_PPTP_2_2013_KUBG.pdf
Тригуб, Ілона Іванівна (2013) Становлення соціології освіти як галузі наукового пізнання Педагогічний процес: теорія та практика (2). с. 166-174. ISSN 2078-1687 |
|