Розвиток творчого потенціалу педагогів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2670/
|
|
Title |
Розвиток творчого потенціалу педагогів
Развитие творческого потенциала педагогов Development of teachers’ creative potential |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті розглянуто основні механізми розвитку творчих здібностей вчителя, обґрунтовано залежність формування творчої особистості учнів від рівня педагогічної майстерності вчителів; охарактеризовані основні форми роботи,методи та технології розвитку творчого потенціалу педагогів у системі післядипломної освіти; наведено методики діагностування рівнів творчих здібностей та професійної компетентності вчителів.
В статье рассмотрены основные механизмы развития творческих способностей учителя; обоснована зависимость формирования творческой личности учащихся от уровня педагогического мастерства учителей; дана характеристика основних форм или видов работы, методам и технологиям развития творческого потенциала педагогов в системе последипломного образования; приведены методики диагностирования уровней творческих способностей профессиональной компетентности учителей. The article deals with the main mechanisms of teachers’ creative abilities development; motivates the dependence of pupils’ creative mind formation on the level of teachers’ skills; characterizes the main forms or types of work, methods and technologies of teachers’ creative potential development in the in-service teachers training system; observes the diagnostic techniques for the creative abilities levels of teachers’ professional competence. |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2670/1/S_Safaryan_ZDSH_9_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2013) Розвиток творчого потенціалу педагогів Заступник директора школи (9). с. 11-20. |
|