Запис Детальніше

Розвиток творчого потенціалу педагогів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2670/
 
Title Розвиток творчого потенціалу педагогів
Развитие творческого потенциала педагогов
Development of teachers’ creative potential
 
Creator Сафарян, Світлана Іванівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті розглянуто основні механізми розвитку творчих здібностей вчителя, обґрунтовано залежність формування творчої особистості учнів від рівня педагогічної майстерності вчителів; охарактеризовані основні форми роботи,методи та технології розвитку творчого потенціалу педагогів у системі післядипломної освіти; наведено методики діагностування рівнів творчих здібностей та професійної компетентності вчителів.
В статье рассмотрены основные механизмы развития творческих способностей учителя; обоснована зависимость формирования творческой личности учащихся от уровня педагогического мастерства учителей; дана характеристика основних форм или видов работы, методам и технологиям развития творческого потенциала педагогов в системе последипломного образования; приведены методики диагностирования уровней творческих способностей профессиональной компетентности учителей.
The article deals with the main mechanisms of teachers’ creative abilities development; motivates the dependence of pupils’ creative mind formation on the level of teachers’ skills; characterizes the main forms or types of work, methods and technologies of teachers’ creative potential development in the in-service teachers training system; observes the diagnostic techniques for the creative abilities levels of teachers’ professional competence.
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2670/1/S_Safaryan_ZDSH_9_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2013) Розвиток творчого потенціалу педагогів Заступник директора школи (9). с. 11-20.