Запис Детальніше

Текстоцентричний підхід у вивченні української мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2676/
 
Title Текстоцентричний підхід у вивченні української мови
Текстоцентрический подход в изучении украинского языка
The text centered approach in learning of the Ukrainian language
 
Creator Глазова, Олександра Павлівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Навчання рідної мови на основі опрацювання тексту в єдності змісту й форми допомагає школярам усвідомити значення мови як засобу передавання думок й почуттів. Опрацювання тексту сприяє розвиткові в дітей інтелектуальних і практичних умінь та навичок, досягненню розвивальних і виховних цілей уроку.
У статті показано, як на невеликому текстовому матеріалі організувати виконання п»ятикласниками взаємопов’язаних навчальних дій, послідовність яких відображатиме логіку уроку, допоможе дітям усвідомити доцільність добору певних мовних одиниць, засвоїти мовні правила та ще й набути комунікативних умінь.
Обучение родному языку на основе работы над текстом в единстве его содержания и формы помогает школьникам осознать значение языка как средства обмена мыслями и чувствами. Работа с текстом способствует развитию у детей интеллектуальных и практических умений и навычек, достижению развивающих и воспитательных целей урока.
В статье показано, как на небольшом текстовом материале организовать выполнение пятиклассниками взаимосвязанных обучающих действий, последовательность которых отразит логику урока, поможет детям осознать правильность выбора языковых единиц, усвоить языковые правила, сформировать коммуникативные умения.
Learning the mother language based on the text processing in the unity of content and form helps pupils understand the importance of language as a mean of conveying thoughts and feelings. Processing the text encourages the development of children's intellectual and practical abilities and skills to achieve developmental and educational goals of the lesson.
This article shows how using a small text material helps to organize the children’s work with the related educational activities , the sequence of which will show the logic of the lesson, will help the children understand the feasibility of selection of certain linguistic units, to learn the language rules and also to acquire communicative skills .
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2676/1/O_Glazova_MD_7-8_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2013) Текстоцентричний підхід у вивченні української мови Методичні діалоги (7-8). с. 22-27.