Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в Інтернеті

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в Інтернеті
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Фоменко, Д.В.
 
Subject маркетингова інформація
маркетинговая информация
marketing information
Інтернет-дослідження
Интернет-исследования
Internet research
 
Description В останні півтора десятиріччя одним із головних факторів, що прискорює формування і розвиток інформаційного суспільства, є Інтернет. Він став не лише глобальним засобом комунікацій без територіальних і національних кордонів, але й ефективним інструментом ведення бізнесу, досліджень, впливу на аудиторію.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32763
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-07T09:31:26Z
2013-11-07T09:31:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Маркетингові дослідження в Інтернеті [Текст] / Н.В. Івашова, Д.В. Фоменко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 134-135.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32763
 
Language uk