Запис Детальніше

Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Хижняк, М.О.
 
Subject Інтернет-реклама
Интернет-реклама
Online advertising
соціальна мережа
социальная сеть
social network
 
Description З розвитком Інтернету йде вперед й Інтернет-реклама. Так, якщо раніше основною рекламою в мережі були банери, то сьогодні інтернет-маркетинг це вже ціла наука. Одним із напрямків такої діяльності є SMM (social media marketing) – це вид просування товарів та послуг в Інтернеті за допомогою використання каналів соціальних мереж, як то (Вконтакті, Однокласники, Facebook, Twitter, YouTube і т.д.).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32764
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-07T09:33:34Z
2013-11-07T09:33:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 136-137.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32764
 
Language uk