Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу
|
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna Хижняк, М.О. |
|
Subject |
Інтернет-реклама
Интернет-реклама Online advertising соціальна мережа социальная сеть social network |
|
Description |
З розвитком Інтернету йде вперед й Інтернет-реклама. Так, якщо раніше основною рекламою в мережі були банери, то сьогодні інтернет-маркетинг це вже ціла наука. Одним із напрямків такої діяльності є SMM (social media marketing) – це вид просування товарів та послуг в Інтернеті за допомогою використання каналів соціальних мереж, як то (Вконтакті, Однокласники, Facebook, Twitter, YouTube і т.д.). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32764 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-07T09:33:34Z
2013-11-07T09:33:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Комунікативний потенціал соціальних мереж в Інтернет-маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 136-137.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32764 |
|
Language |
uk
|
|