SMM як невід'ємна частина сучасного Інтернет-маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SMM як невід'ємна частина сучасного Інтернет-маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Савченко, О.С. |
|
Subject |
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг Internet marketing соціальні медіа социальные медиа social media Інтернет-просування Интернет-продвижение Online promotion |
|
Description |
Сьогодні кожне підприємство, фірма чи організація прагне використовувати інтернет-ресурс у своїй діяльності. Багато з них, зокрема мають власні сайти, які допомагають при спілкуванні та інформуванні споживачів про товари, їх характеристики чи новинки. Сьогодні конкуренція в мережі Інтернет є дуже високою. Так, в україномовному Інтернеті починаючи з 2004 по 2011 рр. загальна кількість сайтів збільшилася у декілька разів. Здебільшого час життя для 75% усіх ресурсів не перевищує 4 років, і з кожним роком цей показник знижується. В умовах гострої конкурентної боротьби вибір стратегії Інтернет-просування продукту відіграє надзвичайно важливу роль. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32755 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-07T06:41:35Z
2013-11-07T06:41:35Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, Н.С. SMM як невід'ємна частина сучасного Інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко, О.С. Савченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 138-139.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32755 |
|
Language |
uk
|
|