Запис Детальніше

Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії
 
Creator Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
Хижняк, М.О.
 
Subject онлайн репутація
онлайн репутация
online reputation
прихований блогінг
скрытый блоггинг
hidden blogging
 
Description Ми живемо в епоху, коли однієї реклами недостатньо. Серед особливостей традиційних видів реклами спостерігаються: велика її вартість, масове охоплення аудиторії та ефективність, що постійно знижується. Останній показник, що є ключовим, постійно погіршується. На сьогоднішній день, враховуючи насиченість FMCG-ринків, компанії розуміють, що без побудови бренду, та його серйозної репутації, неможливо досягти великих прибутків. А якщо взяти до уваги швидкість розвитку Інтернету, то стає зрозумілим, що саме онлайн репутація на даний момент є актуальною та дієвою.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32756
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-07T06:42:53Z
2013-11-07T06:42:53Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Міцура, О.О. Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 140-141.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32756
 
Language uk