Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії
|
|
Creator |
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Хижняк, М.О. |
|
Subject |
онлайн репутація
онлайн репутация online reputation прихований блогінг скрытый блоггинг hidden blogging |
|
Description |
Ми живемо в епоху, коли однієї реклами недостатньо. Серед особливостей традиційних видів реклами спостерігаються: велика її вартість, масове охоплення аудиторії та ефективність, що постійно знижується. Останній показник, що є ключовим, постійно погіршується. На сьогоднішній день, враховуючи насиченість FMCG-ринків, компанії розуміють, що без побудови бренду, та його серйозної репутації, неможливо досягти великих прибутків. А якщо взяти до уваги швидкість розвитку Інтернету, то стає зрозумілим, що саме онлайн репутація на даний момент є актуальною та дієвою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32756 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-07T06:42:53Z
2013-11-07T06:42:53Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міцура, О.О. Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 140-141.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32756 |
|
Language |
uk
|
|