Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг»
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг»
|
|
Creator |
Тесленко, Л.А.
|
|
Subject |
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг viral marketing |
|
Description |
Перша асоціація, що навіюється поняттям «вірусний маркетинг» є негативною: хвороба, втрата, погіршення… Так, дійсно, існує велика кількість вірусів та середовищ, де вони діють: комп’ютерні, біологічні, маркетингові. Але не всі віруси шкідливі, от, наприклад, маркетингові віруси приносять прибуток. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-07T12:13:41Z
2013-11-07T12:13:41Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тесленко, Л.А. Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг» [Текст] / Л.А. Тесленко ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 148-150.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790 |
|
Language |
uk
|
|