Запис Детальніше

Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг»
 
Creator Тесленко, Л.А.
 
Subject вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
 
Description Перша асоціація, що навіюється поняттям «вірусний маркетинг» є негативною: хвороба, втрата, погіршення… Так, дійсно, існує велика кількість вірусів та середовищ, де вони діють: комп’ютерні, біологічні, маркетингові. Але не всі віруси шкідливі, от, наприклад, маркетингові віруси приносять прибуток.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-07T12:13:41Z
2013-11-07T12:13:41Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тесленко, Л.А. Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг» [Текст] / Л.А. Тесленко ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 148-150.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790
 
Language uk